Psicologia a Granollers, PLENUM
Si vols resoldre els teus problemes, fobies, problemes de kectura... vine a la nostra consulta de psicologia a Granollers, PLENUM, oferim diferents teràpies de Psicologia i Coaching adaptant-nos sempre a la persona amb qui treballem, i intentem que qualsevol tractament o teràpia sigui el més breu possible i que els resultats siguin definitius.
Al nostre centre de psicologia a Granollers, PLENUM, com a tret diferencial estem especialitzats en les següents àrees:
Al nostre centre de psicologia a Granollers, PLENUM, com a tret diferencial estem especialitzats en les següents àrees:
- Mètode Tomatis: molt eficaç en les àrees següents: Atenció i memòria, problemes d’aprenentatge, llenguatge, trastorns psicomotrius, TDAH, autisme i trastorns emocionals i afectius.
- Glifing: Pels resoldre els problemes de lectura i/o dislèxia per totes les edats Dinamonúmeros: Per nens i adolescents amb problemes amb les matemàtiques o discalcúlia.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada