La Dra. Viviana Morales Boffi va fundar la seva primera clínica dental a Roquetes al Març de 1988 i un any després al Juliol de 1989 va fundar la seva segona clínica dental a Amposta, sent la seva directora mèdica fins l'actualitat.
Des de llavors posem a la disposició dels nostres pacients un ampli ventall d'especialitats odontològiques, garantint la màxima professionalitat del nostre equip humà i oferint en tot moment el millor tracte.
Apostem per la prevenció i l'atenció personalitzada garantint als nostres pacients l'última tecnologia i materials de primeres marques, de la mà dels millors professionals col·laboradors (odontòlegs, higienistes i auxiliars).
Ens esforcem per a proporcionar-los un tracte amistós i crear un ambient agradable, així com la millor atenció professional per als seus somriures.
La Dra. Viviana Morales Boffi és Llicenciada en Odontologia per la UNR (Rosario-Sta. Fe-Argentina); Implantologia i Cirurgia per la Universidat de París XII (París-França); Màster en Ortodòncia per la UAM (Madrid-España); Post grau en estètica dental per l'acadèmia de ciències mèdiques i de la salut de Catalunya i balears; Perit dental per Am 57 grup i el Il.lustre Col.legi d'Advocats de Barcelona.
A la nostra clínica dental a Amposta, VM Dental, oferim les següents especialitats als nsotres usuaris:
- Odontologia general
- Endodòncia
- Ortodòncia: Ortopèdia, Fixa estètica i metàl·lica, Invisible (sistema right)
- Cirurgia dental
- Implantologia
- Blanquejament
- Odontopediatria
- Periodòncia
- Pròtesis (fixa i amovible)
- Peritatges dentals
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada